Historie podRóżne Konkurs

Historia nadesłana przez:
Teresa Sobala
Bella Italia
W 2013 roku wybraliśmy się, po raz drugi, latem, do pięknej Italii na wypoczynek i zwiedzanie… cztery lata wcześniej na objazdówce nocowaliśmy w Lido di Jesolo w hotelu Oasi Verde, bardzo się nam podobało, i sam hotel i okolica i plaża i…byliśmy wtedy pod ogromnym wrażeniem. Tym razem zakwaterowano nas w hotelu Venezia…do kolacji zostało nam ponad dwie godziny…postanowiliśmy poszukać tamtego hotelu. Pogoda straszna, deszcz i silny wiatr, na morzu sztormowe fale, z trudem można było utrzymać równowagę…ale jak tu nie skorzystać z okazji i czegoś ciekawego nie zobaczyć i przeżyć, mimo pogody.
Bez mapy i orientacji gdzie jesteśmy ruszyliśmy główną ulicą gdzieś przed siebie. Ulice puste, lokale zamknięte, deszcz pada, a my idziemy…nie bardzo rozpoznajemy okolicę, gdzieś tu był ten hotel…przechodziło się przez główną ulicę, między innymi hotelami było przejście do plaży…W końcu weszłam do jakiejś kawiarni i zapytałam nieporadnie po włosku jak dojść do Oasi Verde, ale nikt z młodych ludzi nie rozumiał o co mi chodzi i mówili…po angielsku. Koszmar!!! To byli chyba jacyś z obsługi…W końcu trzeba było wracać na kolację i szliśmy następną ulicą równoległą do tej głównej. Już nawet nie rozglądaliśmy się w poszukiwaniu tego hotelu. Nagle na pustej ulicy z naprzeciwka podjeżdża samochód, zatrzymuje się przy nas jakiś facet i pada pytanie: – Signora Polacca? i…wyciąga mapę, i … pokazuje gdzie jesteśmy i jak daleko jest do Oasi Verde!!! Oniemiałam!!!

Ktoś komuś powiedział, że szukamy hotelu, ktoś wsiadł do auta i ktoś szukał nas na ulicach Lido i pokazał jak dojść do hotelu!!! Było za daleko, musieliśmy już wracać na kolację. To było coś niesamowitego i nieprawdopodobnego …ale to jest możliwe …tylko we Włoszech…tak , Italia jest wielka i piękna.

Na pewno tam jeszcze wrócimy!!!
Pozdrowienia dla Pani Oli!!!

Ten tekst bierze udział w konkursie „Moja Historia (pod)Różna”. Jeśli chcesz podzielić się z nami swoją historią i wziąć udział w konkursie, prześlij ją na adres mojahistoria@funclub.pl. Regulamin konkursu.